WIJ HEBBEN EEN DOEL DAT WE ALLEEN MET UW (SPORTIEVE) HULP KUNNEN BEREIKEN!

ONZE CHALLENGE ALMERE-AMSTERDAN ALS UW MVO-PODIUM

Jongeren met een (licht)verstandelijke) en/of PSYCHISCHE EN/OF LICHAMELIJKE BEPERKING noemen wij Talenten. Want binnen onze visie heeft iedereen talenten. Ook mensen met een beperking. Je moet ze alleen weten te vinden en te ontwikkelen. Het beleven en delen van zoveel mogelijk succeservaringen in een (top)sport omgeving is ons hoofddoel. Hiermee leveren we een onmisbare bijdrage aan een positief zelfbeeld en verhoging van de eigen waarde van onze Talenten.

Door onze innoverende sportprojecten verleggen wij de grenzen van sportieve prestaties en belevende dimensies. Geslaagde initiatieven die positieve weerklank vinden bij gewezen topsporters zoals Hans Erkens en Erik Meijer en Maartje Paumen initiatieven die ook opvallen bij overheidsbestuurders zoals Gerd Leers, Odile Wolfs en natuurlijk de media, die op hun beurt het grote publiek deelgenoot maakt.

EK TRIATHLON CHALLENGE ALMERE-AMSTERDAM

Onze grootste uitdaging voor 2019 is deelname met vier zogeheten ‘Relay-teams’ aan de EK Triathlon Challenge Almere-Amsterdam op zaterdag
14 september. Onze team bestaan uit viermaal drie jongeren van Talent (Talenten dus oftwel jongeren met een beperking), aangevuld met externe jongeren, die samen met onze Talenten deze uitdaging aangaan. Deze EK Challenge staat te boek als een van de meest iconische wedstrijden ter wereld: 3,8 km zwemmen in de Flevopolder, 180 km fietsen door Flevoland en tot slot 42,2 km hardlopen door hartje Amsterdam.

SPORT OUTFIT

Net als ons logo en huisstijl zal onze sport-outfit een make-over gaan krijgen. Alle deelnemers aan dit project krijgen daarom ook een geheel nieuwe sport-outfit gerelateerd aan het disciplineonderdeel met hopelijk ook jullie bedrijfslogo prominent aanwezig.

Het “perfecte plaatje“ voor de deelnemers en sponsoren tijdens deelname als voorbereiding aan verschillende sportevenementen, dat ons uiteindelijk leidt naar het hoogtepunt het Europees Kampioenschap Challenge Almere –Amsterdam.

TER VOORBEREIDING NEMEN WIJ KOMEN JAAR DEEL AAN:

– AMSTEL GOLDRACE ( Tourversie 20-04-2019 )
– GROENE LOPER RUN MAASTRICHT (22-04-2019)
– ISAAC TRIATHLON in EIJSDEN ( 26-05-2019)
– IRON MAN MAASTRICHT ( 04-08-2019 )